POBIERZ JAKO PDF

Agencja była odpowiedzialna za organizację i obsługę obecności PZU na 35. Maratonie Warszawskim. Głównym zadaniem było stworzenie strefy na płycie Stadionu Narodowego, w największej przestrzeni sponsorskiej podczas tego wydarzenia (800m2). Agencja zapewniła: dedykowaną halę namiotową , w której przeprowadzano badania medyczne i specjalistyczne konsultacje lekarskie (Przystanek Zdrowie), strefę relaksu, mobilne kino 5D i możliwość tworzenia t-shirtów oraz atrakcje dla dzieci (animacje, strefa zabaw). Całość dopełnił branding strefy oraz wybranych punktów na Stadionie i w jego najbliższym sąsiedztwie (m. in bramy wejściowe, strefa zawodnicza PZU Sport Team  i gadżety do kibicowania,). Agencja była także odpowiedzialna za produkcję gadżetów dla uczestników Maratonu (11 tys. czapek, 16,5 tys. worków dla biegaczy) oraz wsparcie startu zawodników PZU (rozgrzewka z trenerem, masaż po biegu).